האתר משתמש בעוגיות
בגלישה שלכם באתר אתם מסכימים ל-תנאי השימוש
ומבינים שאנחנו משתמשים בעוגיות לשימוש המוצרים שלנו וחוות גלישה נוחה וטובה.
אתם מוזמנים גם לבדוק את
הצהרת הנגישות
של האתר.
תודה וגלישה נעימה! צוות Petway.
מדיניות הקניה הבטוחה:
מדיניות ההחזרה שלנו נותנת לכם שקט ובטחון עם כל קנייה.
אם התחרטתם והחלטתם שהמוצרים אינם מתאימים לכם? אין כל בעיה. הודיעו לנו ונדאג ששליח אישי (בתוספת תשלום) יגיע לאסוף מכם את הפריטים וכספכם יוחזר לכם עד 14 יום מקבלת המשלוח (למעט דמי המשלוח). על הפריט להיות באריזתו המקורית ונוכל להחליפו במידה שלא נעשה בו שימוש.
אנו מאמינים ב- 100% שביעות רצון, ולכן מעניקים תשומת לב רבה למהירות, ליעילות והטפול בכל הזמנה. כדי לעשות זאת, אנו מפעילים מערך לוגיסטי מיומן ומקצועי, המבטיח כי המוצר שהזמנתם יגיע עד לדלת ביתכם, במהירות וללא פגם.
כל הזמנה מטופלת באופן אישי ועוברת תהליך בקרת איכות קפדני לפני שיוצאת לדרך.
משלוחים
כל הזמנה מטופלת באופן אישי על ידינו. מרכז השילוח שלנו מוציא מידי יום משלוחים, כאשר פריסת המשלוחים שאנו מספקים רחבה מאוד.
כל המשלוחים, כל אזור בארץ, הנם ללא עלות של דמי משלוח ובלבד שהעסקה תהא מעל סכום של:
199₪ לכל רכישה.
מתחת למחיר הזה עלות המשלוח 30₪.
באזורים – חיפה ועד ראשון לציון לאורך קו החוף , קריות, עכו, נהריה, יקנעם, מושבי חוף הכרמל , תהא ללא עלות ברכישה בסכום של 199 ₪.
אנו מתחייבים באזורים אלה לבצע את אספקת המוצר תוך יום עסקים אחד.
מקרית שמונה ועד באר שבע כולל-
זמן אספקת המוצרים עד 3 ימי עסקים (יום עסקים א-ה עד השעה 12:00 )
מבאר שבע ועד אילת – זמן אספקת המוצרים עד 5 ימי עסקים (יום עסקים א-ה עד השעה 12:00 )
ישובי הקו הירוק – זמן אספקה הוא עד 5 ימי עסקים.
המשלוח יבוצע באמצעות דואר שליחים ו/או דואר רשום ו/או שליח מטעם PetWay.
מדיניות החזרת מוצרים:
כאמור החזרת מוצר בכפוף להחזרתו ל- PetWay באריזתו המקורית תוך 14 יום מיום קבלתו בניקוי דמי משלוח 30 ₪
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע ואו כל הפרה אחרת של התקנון, כספו של הצרכן יושב לו בעת קבלת במחסני PetWay בניקוי דמי משלוח (60 ₪ – הלוך וחזור)
כמפורט בתקנון ולמעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר למחסני החברה על חשבון הצרכן.
לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שהצרכן פתח את אריזתם המקורית*, *למעט שקי מזון לכלב/חתול שנמצא בו פגם.
בצריכת 10% מתכולת השק הלקוח יקבל זיכוי מלא לרכישה בחנות.
בצריכה של יותר מעל 10% ועד 30% הלקוח יקבל זיכוי חלקי לרכישה בחנות לפי:
המוצר ישקל במחסני החברה ויזוכה לפי עלות השק חלקי מספר הק"ג שהוחזר.
מעל 30% שימוש לא ניתן להחליף או להחזיר את המוצר.
**אין החזרות על מזון קפוא .
** אין החזרות על מזון רפואי של חברת הילס.
** אין החזרות על מתקני גירוד מכל הסוגים בשל הרכבה לא נכונה ו/או שימוש לא נכון.
בכל מקרה החנות תהיה רשאית לאשר או לבטל החלפה או החזרה לפי שיקול דעתה.